KAYA KIRTASİYE BİLGİSAYAR VE BÜRO TÜKETİM ...

İstoç 30.Ada No:1-15 Bağcılar/İstanbul
Tel: 0 (212) 659 22 16 Cep:
www.kayakirtasiye.com.tr info@kayakirtasiye.com.tr Facebook Sayfamız
Üye

  • 1402047744_2.jpg
  • 1402047745_1.jpg
  • 1402047742_3.jpg
online offline
Bu firma 6806 kez ziyaret edildi.
HAKKIMIZDA

KAYA KIRTASİYE BİLGİSAYAR ve BÜRO TÜKETİM MALZEMELERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ. 1989 yılında kurulmuş olup; kağıt ve kırtasiye ürünleriyle toptan satış politikasıyla sektörde yerini almıştır. Kuruluşundan kısa bir süre sonra kırtasiye sektörünün önde gelen üretici/ithalatçı firmaların dağıtıcı bayiliklerini almıştır. Hizmet kalitesini ve ürün çeşitliliğini artırmak amacıyla 1999 yılından itibaren İstoç Toptancılar Çarşısında siz değerli müşterilerine hizmet vermektedir.

 

Kaya Kırtasiye 2009 Nisan ayından itibaren Türkiye'de bir ilk olan E-Ticaret sitelerine Kırtasiye entegrasyonu (kendi stoğunda bulunan Kırtasiye ürünlerinin XML ini diğer sitelere gönderme) işlemini başarmıştır. Bu sayede onlarca E-Ticaret sitesi stok problemi yaşamadan kırtasiye pazarında da yerlerini almışlardır. Binlerce çeşit kırtasiye ürününü güncel tutmakla büyük zaman ve para kaybına uğrayan siteler Kaya Kırtasiye'nin verdiği bu hizmeti takdirle karşılamışlardır.

Bir ilki daha başarmak, kırtasiye sektörüne yeni bir pazar açmakla ve hizmet vermekle

Kaya Kırtasiye Ltd. Şti. gurur duymaktadır.

 

Amaç ve ilkelerimiz

  • Müşterilerimiz ile üretici/ithalatçı firmalar arasında fiyat-ödeme dengesini en iyi şekilde oluşturmak ve daha yakın ticari ilişkiler oluşmasında yardımcı olmak.
  • Ana dağıtıcı olmanın gereği müşterilerimize kaliteli hizmetin yanında, uygun fiyat avantajı ve kampanyalar sunmak.
  • Sürekli değişen piyasa koşullarında müşterilerimizi bu hızlı değişikliklerden ilk önce haberdar edip, uygun fiyat avantajlarını yansıtarak her yönden kazançlı çıkmalarını sağlamak.
  • Kaliteden ve markadan şaşmamak.
  • Dürüstlük, şeffaflık ve inanç gibi değişmez değerlerimizden vazgeçmemek.
  • Müşterilerimizi yaşama sebebimiz olarak kabul edip tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyeti üzerine yoğunlaştırmak.
  • Amacımıza ulaşmak için ekip çalışmasına ve katılımcı yönetime önem vermek.
  • Geçici ilişkilerden uzak durup, tüm kuruluş ve kişiler ile sağlam temeller üzerinde uzun süreli ilişkiler kurmaya çalışmak.
  • Yaptığımız her işde en iyiyi yakalamaya çalışmak. 
KROKİ